28 Ekim 2012 Pazar

She's Madonna



Kıyıda köşede kalmış bir şarkı geldi aklıma, çıktığı günlerde hipnotize olup dinlerdim.
"Drag Queen"lerden, yüzlerdeki o duygusal yoğunluk ve irrite edicilik sebebiyle her zaman çok fazla etkilenmişimdir.

Drag queen kavramı zaten enteresan; cinsel tercihleri çoğunlukla "straight" olan, gece kulüplerinde abartılı kostümlerle "travesti"liğin karikatürize edildiği bir rol.

Esas amaç bunu eleştirmek mi yoksa yüceltmek mi, ben henüz anlayamadım. Ama belirgin olan bir şey varsa toplumsal yapıda "iğrenilen şeye ilgi duymak" meselesi drag queen'leri izleyicilere çekici kılar.


Ben şahsen klipteki Robbie Williams'ı da beğendim; yüz ifadeleri, hareketleri bana çok gerçekçi geldi. Klipte oynaması da bambaşka bir şey zaten. Robbie Williams'ın eli her yere uzanan cürreti beni yine yine ve yine etkiliyor.

Şarkı 2007 senesinde çıkmış, "Pet Shop Boys" katkısı sonnn derece güzel olmuş:


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder